+420 606 717 659 info@vasekoordinatorka.cz

Firemní akce na míru

Jako profesionální koordinátorka se specializuji na hladký průběh velkých firemních a společenských akcí po celé České republice. Moje role spočívá v precizním řízení všech aspektů události, aby vše probíhalo přesně podle plánu a bez jakýchkoliv komplikací. Zajišťuji časování programu, komunikuji s vendory a dodavateli, dohlížím na časy prezentací a jsem v neustálém kontaktu s hotelem či místem konání. Ať už plánujete firemní konferenci, gala večer, teambuilding nebo jinou významnou událost, jsem tu, abych vám pomohla vše perfektně zorganizovat.

Na detailu záleží – co vše pro vás zajistím

Konferenční a školící prostory

Najdu pro vás ideální místo, které bude dokonale odpovídat velikosti a charakteru vaší akce. Ať už plánujete menší setkání pro úzký tým, nebo velkou konferenci, zajistím prostory, které nabídnou komfort a profesionální zázemí. Samozřejmostí je technické vybavení, jako jsou projektory, plátna, ozvučení nebo Wi-Fi připojení, abyste měli k dispozici vše potřebné pro hladký průběh akce.

Odpovídající ubytování

Postarám se o zajištění ubytování pro všechny účastníky vaší akce. Spolupracuji s širokou škálou ubytovacích zařízení. Od elegantních hotelů s wellness zázemím až po útulné penziony s rodinnou atmosférou. Každý host bude mít zajištěné pohodlí, aby si svůj pobyt užil naplno.

Chutné jídlo a catering

Stravování je důležitou součástí každé akce, a proto zajistím profesionální catering přesně podle vašich představ. Ať už potřebujete lehký coffee break, slavnostní gala večeři nebo pestrý raut pod širým nebem, postarám se o jídlo, které nadchne chuťové pohárky všech hostů. Každé menu je přizpůsobené potřebám účastníků, včetně speciálních diet nebo potravinových intolerancí.

Ochotný a spolehlivý personál

Díky spolupráci s profesionálním týmem se nemusíte obávat o průběh akce. Naši číšníci, servírky, technici i organizační personál se postarají o hladký chod, ať už jde o obsluhu, řešení technických požadavků nebo komunikaci s hosty. S úsměvem a profesionalitou zajistí, že vaše akce proběhne bez jediného zádrhelu.

Technické vybavení

Kromě prostor zajistím také veškeré technické vybavení, které budete pro svou akci potřebovat. Ať už jde o projektory, mikrofony, kvalitní ozvučení, osvětlení, nebo dokonce pódium, všechno bude připraveno tak, aby nic nerušilo váš program. Součástí služeb je i dohled nad technikou po celou dobu akce.

Dekorace a zázemí

Kromě funkčních prvků, jako jsou party stany, stoly, židle nebo teplomety, zajistím také dekorace, které dodají vaší akci ten správný styl. Elegantní výzdoba stolů, tematické prvky nebo útulné zázemí pod širým nebem, vše bude navrženo tak, aby ladilo s charakterem a cílem vaší události. Na detailech totiž záleží, a proto se postarám o každý drobný prvek, který přispěje k celkové atmosféře.

Pár fotek z pořádaných akcí

Moje reference

Božena Valentová

Metrostav Asistentka víceprezidenta

Při zajišťování podnikové akce firmy Metrsotav v Třeboni, jsem na požádání o pomoc s organizací výjezdního zasedání pro 150 osob /3 dny/, dostala typ na paní Bc. Terezu Tlačilovou. Už při prvním setkání jsem nabyla pocit, že mluvím s člověkem, který se vyzná ve své profesi a bude mně nápomocen. V průběhu doby došlo k několika jednání, e-maily střídaly telefonáty, docházelo k úpravám, změnám v požadavcích, zkrátka jak to chodí při zajišťování větších a náročných akcí. Potkala jsem profesionála na svém místě, s uměním jednat s lidmi, taktně s trpělivostí a slušností řešit i konfliktní situace. Na základě vzájemného poznání jsme spolupracovali v naprosté důvěře, s poctivým pracovním nasazení, za účelem dosažení co nejlepšího výsledku a spokojenosti. Po celý průběh samotné akce si počínala s jistotou, profesionalitou, vše do detailů do sebe zapadalo. Přála bych každému, kdo zajišťuje jakékoliv akce a potřebuje koordinátora, aby ho potkalo takové štěstí jako mě v podobě p.Tlačilové z Třeboně. Ještě jednou Terezko velké díky za mě i pana ředitele naší divize 6, který byl velmi spokojen.

Mgr. Markéta Flajšhansová

Fakulta rybářství a ochrany vod Jihočeské univerzity - Lektorka českého a německého jazyka

Každý rok organizujeme pro naše zahraniční studenty intenzivní jazykový kurz v Třeboni s doplňkovým programem – historie rybníkářství v jižních Čechách. Již šestým rokem využíváme služby paní Tlačilové při organizačním zajištění celého pobytu a programu. Na bezchybnou a vstřícnou spolupráci s ní se můžeme spolehnout a jsme velmi spokojeni.

Vlasta Látalová

EATON

V naší firmě Eaton Elekterotechnika s.r.o. výrobní závod Suchdol nad Lužnicí, jsme uvažovali dát zaměstatncům malý prázdninový bonus a přemýšleli jsme o lehkém ovocném nebo zeleninovém osvěžení. Pro výrobní závod s téměř 700 zaměstnanci to zase nebylo tak jednoduché a přemýšleli jsme nad správným dodavatelem tak, aby nám vyšel vstříc nejen s nabídkou, ale přizpůsobil se I časově našim požadavkům. Společnost paní Terezy Tlačilové, kterou jsme oslovili a která nám catering zajišťovala, nás velmi mile překvapila a to nejen odvedenou kvalitou práce, ale I profesionálním a přátelským vystupováním. Velice pružně nám poradila, vypravovala nabídku a sestavila menu v podobě ochutnávek fresh ovocných a zeleninových salátů a domácích limonád úžasně servírovaných, takže to nebylo výtečné jenom na chuť, ale I krásný požitek pro oči. Strávili s námi celý den a po celou dobu vždy jen s úsměvem na tváří, krásným a vlídným slovem, jemným humorem a plně koncentrovaní. Jedním slovem – byli úžasní a můžeme je jenom doporučit. Pokud si objednáte catering u paní Tlačilové, věřte že rozhodně nechybíte a budete jen příjemně překvapeni.

Renata Krejčová

Asistentka generálního ředitele

Chtěla bych poděkovat paní koordinátorce Tereze Tlačilové a celému jejímu týmu za perfektní uspořádání firemní oslavy na Výstavě Země Živitelka. Hledali jsme pro naši akci konanou pod širým nebem dodavatele, který bude flexibilní a vnese do oslavy vlastní myšlenky, což se podařilo. Komunikace, koordinace a v neposlední řadě chutné občerstvení předčilo našeho očekávání. V budoucnu se těšíme na další spolupráci 🙂